.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران:
برخورداری 45 درصدی مازندران در تولید نئوپان و MDF کشور

شمال نیوز: استان مازندران دارای 824 واحد تولیدی در زمینه صنعت شیمیایی و سلولزی بوده که 24 درصد از کل واحدهای تولیدی استان را شامل می شود.

به گزارش خبنگار شمال نیوز در ساری، سید محمد موسویانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: صنعت شیمیایی و سلولزی استان با بیش از 20 هزار نفر اشتغال 25 درصد از اشتغال واحدهای تولیدی استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: صنعت شیمیایی و سلولزی از نظر تعداد و سرمایه گذاری اشتغال در استان رتبه نخست را نسبت به صنعت های دیگر در خود دارد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با شاره به اینکه بیشترین ارزش افزوده استان مربوط به صنعت شیمیایی و سلولزی است گفت: صنعت شیمیایی و سلولزی 20 درصد از ارزش افزوده کل استان را شامل می گردد.

موسویانی تصریح کرد: بیشترین درصد سهم ارزش افزوده صنعت استان در کشور نیز مربوط به صنعت شیمیایی و سلولی با حدود 17 درصد از ارزش افزوده صنعت شیمیایی سلولزی کشور     می باشد.

وی با بیان اینکه متوسط اشتغال برای هر واحد تولیدی در این صنعت حدود 25 نفر است اظهار داشت: متوسط سرمایه گذاری برای ایجاد هر نفر اشتغال در واحدهای تولیدی شیمیایی و سلولزی استان حدود 50 میلیون تومان می باشد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: مازندران به عنوان قطب تولید در زمینه نئوپان و ام دی اف با حدود 45 درصد ظرفیت تولید کشور می باشد.

موسویانی به مهمترین طرح های مهم در زمینه صنعت شیمیایی و سلولزی استان اشاره کرد و گفت: پالایشگاه نفت مازندران،تهیه و تولید مواد معدنی ایران و کک سازی سوادکوه،هلی خودرو دیزل،چوب فشرده خزر،گروه صنعتی فولاد بهمن،کاغذ امیرآباد،کربن صنعتی پارسیان آند،توسعه گاز مهر و پلی استایرن انبساطی سهند از مهمترین طرح های این صنعت در استان می باشند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.005 seconds.